Перемога в тендері на продаж лісу-кругляку

Діючі люди схильні думати, що вони все це знають. Якщо специфікація нового контракту відрізняється від того, що вони надають, тоді специфікація повинна бути неправильною. Клієнт не розуміє, що саме йому потрібно, і вони, як постачальник послуг, знають краще. Незважаючи на те, що сказано в новій специфікації, вони часто думають, що покупець навряд чи зміниться, оскільки вони робили таку чудову роботу.

З чого почати?

Поточні особи майже завжди не усвідомлюють, що при повторних торгах вони подають заявки на новий контракт. Вони розглядають це як продовження старого. Після закінчення процесу вони часто говорять, що вони втратили контракт. Вони цього не зробили. Вони просто не виграли нового. Якби всі діючі керівники розглядали кожен тендер як нову можливість і надавали йому належну увагу, виграло б набагато більше.

Тенденція полягає в тому, щоб робити припущення, не читати специфікацію, і писати описові, риторичні та необгрунтовані твердження методу, які не мають деталей і не є переконливими.

Вони повинні розуміти перспективу покупця

Опублікувавши запрошення до участі у тендері, покупець має можливість включити всі уроки, які він засвоїв за час дії попереднього контракту. Вони захочуть включити на ринок будь-які інновації, про які їм стало відомо: нові технології, нові підходи та прийняту найкращу практику.

Розумний учасник торгів це буде знати, і його тендерна відповідь відображатиме ці можливості. Детальніше про це дізнатися можна на сайті sale.ueex.com.ua/news/aukcion-z-prodazhu-neobroblenoqi-derevyny-na-prozorro-prodazhi.

Переваги того, хто є діючим

Поточні особи часто мають перевагу: вони повинні знати замовника краще за будь-кого з інших учасників торгів. Вони повинні розуміти свої потреби, а також проблеми, з якими вони стикаються при забезпеченні надання послуг. Однак діючі посадові особи часто страждають від помилкової впевненості у власних силах та наскільки хороші їхні стосунки з покупцем. Вони часто забувають, що не завжди знайомі люди оцінюють подання пропозицій. Швидше за все це буде команда спеціалістів із закупівель, які не знають ні про них, ні про їхні послуги.

Єдиний спосіб використати знання діючого та стосунки з покупцем – це чітко сформулювати в заявці їх унікальні диференціатори та чому їх слід обирати для нового контракту. Розглядаючи контракт як нову можливість, діючі компанії змушені думати про те, як вони виконають контракт. Вони можуть розглянути інноваційні способи доставки, а не покладатися на потенційно застарілі рецепти та процедури. Члени влади також повинні використовувати докази будь-якого успіху, який вони мали в рамках контракту, використовуючи їх як приклади та міні-приклади для підтвердження описів своїх систем та процесів. І якщо вони подолали конкретні виклики для цього клієнта, їх також слід використовувати в рамках тендерної відповіді. Прийняти участь у тендері можна на сайті sale.ueex.com.ua.

Нові учасники торгів

Ті, хто бере участь у контракті, а не є діючим, стикаються з різними проблемами.

Можливо, їм доведеться пояснити та чітко сформулювати перехідний або мобілізаційний період. Виконавчий компас багато-багато разів представляв посадових осіб, і я завжди вражений, що цей елемент зараховується. Очевидно, що діючий президент отримає більш високі результати, і все ж брали участь лише в одному тендері, коли покупець визнав це і зробив питання проходом/невдачею, усунувши перевагу діючого, якому, очевидно, не довелося мобілізуватися.

Учасник торгів матиме лише специфікацію, на якій базуватиметься їх тендер. Це не є недоліком само по собі, але потенційно означає, що деякі нюанси контракту будуть їм невідомі. Для боротьби з цим недоліком надзвичайно важливо, щоб учасники деконструювали специфікацію та допоміжну документацію, рядок за рядком.

Якщо тендери включають елемент діяльності на місцях, новий учасник не буде знайомий з географією, структурою чи загальними особливостями, наприклад, університету чи лікарні.